Antes, entonces, nunca

SIGNATURA

Antes, entonces, nunca

“Antes. Entonces. Nunca”, és una aproximació actual i mundana al mite clàssic de Narcís. Amb la seua habitual cruesa i nuesa, Ariza ens relata la baixada als inferns del protagonista d’aquesta novel·la, un tipus brillant, però vanitós i complex, que viu per a i per la seua pròpia bellesa, fins que per culpa d’un aparent accident, a priori sense major transcendència, veu com la gent que li envolta, el món que fins a eixe moment estava segur de dominar gràcies als seus innegables encants, li dona de sobte l’esquena, obligant-lo a prendre la més difícil de totes les decisions.“Antes. Entonces. Nunca” és una obra exigent que també reivindica el gènere del melodrama. Estructurada en tres actes, i amb una parenceria de recursos estilístics que va des de la quadratura en l’ús dels temps verbals, a la perfecta harmonia en la utilització de diferents veus narradores, la novel·la pretén commoure i importunar al lector, exacerbant els sentiments i les emocions més primàries.
Raúl Ariza
Raúl Ariza (Benicàssim, 1968). Escriptor i Advocat. En 2010, la prestigiosa revista literària EntreRíos el va incloure en la llista dels quaranta-quatre autors espanyols més representatius del conte espanyol actual. Alguns dels seus relats també han format part d’obres col·lectives com Lectures d’Espagne, el llibre “D’antologia”, que recull als autors més destacats de l’anomenada «Generació Bloguer», o l’antologia “Nocturnario”, on comparteix nòmina amb grans noms de la literatura espanyola com Luis Alberto de Cuenca, Manuel Gutiérrez Aragón, Rosa Montero, Ricardo Menéndez Salmón o Carmen Riera.A més d’haver participat en diverses compilacions i antologies, és autor de tres llibres de relats breus: “Elefantiasis” (Policarbonados, 2010); “La suave piel de la anaconda” (Talentura, 2012) i “Glóbulos versos” (Talentura, 2014) i de dues novel·les: “Un viaje solo para hombres” (Versátil, 2017) y “Antes. Entonces. Nunca” (Talentura, 2019).Recentment ha guanyat el Premi Ciutat de Getafe de Novel·la Negra amb “Por mi gran culpa”.

Utilitzem galletes pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Al prémer ‘Accepte’ consenteix aquestes galletes. Podeu obtenir-ne més informació, o bé saber com canviar-ne la configuració, fent clic a política de galetes

ACEPTAR
Aviso de cookies